Vimexx

4,1 / 5 1.094 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Wij maken hosting simpel voor jou. Gehost in superieure datacenters. Voorzien van groene stroom.

Bedrijfsgegevens

  • 24 Werknemers
  • KvK-nummer: 70570078
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-21:00
  • za-zo: 12:00-17:00
  • feestdagen: beschikbaar via support ticket

Review score

4,1 / 5 1.094 ervaringen

Totaal (1.094)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (109)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Vimexx
Vimexxf is een absolute prijsvechter. Vimexx richt zich zowel op webhosting en domeinnamen, en er wordt daarbij ook VPS aangeboden. Verder kan je ook nog voor WordPress, Magento, Joomla, WooCommerce, Prestashop, Drupal en Dedicated hosting opties kiezen.

Het doel van Vimexx is hosting simpel maken in combinatie met superieure klantenservice, om de scherpe prijzen te kunnen aanbieden ontbreekt telefonische support. Wel kan je gebruik maken van een Live Chat die ook in het weekend beschikbaar is.

Vimexx Ervaringen & Klachten
Via onze website deel je je eigen ervaringen over Vimexx met andere gebruikers op zoek naar webhosting. Het is mogelijk zowel positieve als negatieve ervaringen en klachten te delen, zo krijgen geïnteresseerden een zo volledig mogelijk beeld over de kwaliteit van de webhosting van Vimexx en het niveau van de klantenservice.

Ervaringen 1094 op 22 pagina's

Vimexx lost je problemen op en leert je het beter te doen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen onze Joomla gebruikersgroep in Leiden heeft iedereen wel een of meer pakketten van Vimexx onder zich. We delen tal van mogelijkheden, problemen en oplossingen. Telkens vragen we elkaar of de Vimexx helpdesk nog behulpzaam is. En dat is altijd het geval. Wel wat duurder geworden, maar voor de service die wordt geboden is dat goed in balans.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Wouter! Bedankt voor de genomen tijd om je positieve ervaring met ons te delen! Laat het gerust aan ons weten als er feedback punten zijn of als wij jullie ergens in kunnen helpen! Dan kijken we graag naar alle mogelijkheden.
maandag 16 september 2024
Wouter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende klantenservice bij Vimexx
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben weer eens bevestigd in mijn klant zijn bij Vimexx. Ik heb via Vimexx een aantal domeinen, hostingpakketten en ook een Sitebuilder-pakket. Deze week had ik een instelling die ik niet goed kreeg. En zoals altijd ben ik goed, vriendelijke en geduldig geholpen totdat de oplossing er daadwerkelijk was. En ook altijd een snelle reactie. Er zijn allerlei handleidingen beschikbaar. En het is vooral super dat er altijd een snelle reactie komt, gewoon in het Nederlands. Met deze keer dank aan Tim. Ik ben heel tevreden. Ook met het Vimexx-dashboard dat een goed overzicht biedt van alle producten, inclusief doorkoppeling naar domeinen, admins en hostings.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Philip! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! Wat fijn om te lezen dat je nog steeds erg tevreden bent over onze producten en support, en ook deze keer goed en vriendelijk bent geholpen! Mocht je nog andere vragen krijgen of tips hebben om onze dienstverlenging te verbeteren, voel je altijd vrij dit met ons te delen :-)
vrijdag 23 augustus 2024
Philip
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloos bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte Vimexx Administratie, Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de verwerkingstijd van mijn terugstortingsverzoek. Op 18-07-2024, heb ik een verzoek ingediend om het saldo van mijn wallet terug te storten op mijn bankrekening. Tot op heden heb ik echter nog geen terugstorting ontvangen, noch enige communicatie hierover. De vertraging in dit proces veroorzaakt mij aanzienlijke ongemakken en ik zou graag een duidelijke verklaring willen over de status van mijn verzoek. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om de terugstorting met spoed te verwerken en mij te voorzien van een bevestiging wanneer ik de betaling kan verwachten. Ik zie uw spoedige reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Reza Ahmadi ========================= Beste Reza, Zojuist heb ik in jouw oorspronkelijke een reactie geplaatst, ook wordt hier in een reactie gegeven op het terugstorten. Binnen 14 werkdagen heb je het bedrag terug op je rekening. Met vriendelijke groet, Rico 23-07-2024 08:48Ricovimexx ================== Beste Rico, Terugstorten van een bedrag heeft helemaal geen 14 werkdagen nodig. Dit is ook een reden om toch geen bedrag meer storten in jullie wallet. Storten naar wallet gaat in seconden en terug storten 14 werkdagen! Erg vervelend hoe jullie met dit soort zaken omgaan. Met ontevreden groeten, Reza Ahmadi 23-07-2024 09:01 ============================ Beste Reza, Dit betreft een uiterlijk termijn, in mijn ervaring is dit vaak binnen 48 uur maar wil geen beloftes maken. Hopelijk kun je dat begrijpen. Met vriendelijke groet, Rico 23-07-2024 10:15Ricovimexx ====================== Beste Rico, Erg vervelend hoe jullie met dit soort zaken omgaan. Met ontevreden groeten, Reza Ahmadi 23-07-2024 10:53 Reza Ahmadi ================= Geachte heer Rico, Met deze brief wil ik formeel mijn ongenoegen uiten over de aanhoudende vertraging in de overboeking van fondsen vanuit mijn wallet, welke sinds 18 juli 2024 in behandeling is. Het is nu de eerste van augustus, en het ontbreken van enige vorm van progressie in deze kwestie is zowel teleurstellend als onaanvaardbaar. Ik wil benadrukken dat een dergelijke vertraging in de financiële dienstverlening niet strookt met de hedendaagse verwachtingen van efficiëntie en professionaliteit. Ter vergelijking: transacties via Mollie worden binnen een dag verwerkt, wat de standaard zou moeten zijn voor alle financiële transacties. Het feit dat Vimexx na meer dan twee weken nog steeds geen overboeking heeft voltooid, is een bron van ernstige zorg en roept vragen op over de betrouwbaarheid van uw diensten. Uw communicatie op 26 juli suggereerde dat de terugboeking klaar was om voltooid te worden, maar tot op heden heb ik geen bevestiging ontvangen dat dit daadwerkelijk is gebeurd. Deze discrepantie tussen uw beloftes en de realiteit heeft mijn vertrouwen in Vimexx ernstig geschaad. Het is voor mij onbegrijpelijk waarom een terugboeking van een wallet naar een bankrekening meer dan veertien dagen in beslag neemt. Dit gebrek aan transparantie en het ontwijken van directe vragen over de redenen voor deze vertraging zijn onprofessioneel en onacceptabel. Daarom eis ik dat het verschuldigde bedrag onmiddellijk wordt overgemaakt naar mijn bankrekening, zoals hieronder vermeld: IBAN: DE86 1001 1001 2625 5762 24 BIC: NTSBDEB1XXX Ik verzoek u dringend om deze kwestie met de hoogste urgentie te behandelen en verdere vertragingen te voorkomen. Verdere correspondentie over dit onderwerp is niet gewenst; ik verwacht een snelle en definitieve oplossing. Hoogachtend, Met onvriendelijke groet, Reza Ahmadi 01-08-2024 16:39 Reza Ahmadi ==================== Beste Reza, Gezien de periode waar over wij spreken nu geruime tijd is verstreken heb ik jouw ticket geëscaleerd en hebben wij een onderzoek gestart. Het bedrag had namelijk al geruime tijd op jouw rekening moeten staan. Zodra wij meer weten hoor je dat gelijk van ons! Met vriendelijke groet, Rico 06-08-2024 08:05Ricovimexx Helaas tot op heden heb je nogsteeds geen concrete antwoord gegeven op de vraag. Beste Rico, Terugstorten van een bedrag heeft helemaal geen 14 werkdagen nodig. Dit is ook een reden om toch geen bedrag meer storten in jullie wallet. Storten naar wallet gaat in seconden en terug storten 14 werkdagen! Erg vervelend hoe jullie met dit soort zaken omgaan. Met ontevreden groeten, Reza Ahmadi 23-07-2024 09:01Reza Ahmadi 06-08-2024 16:40 Reza Ahmadi ================= Geachte Rico, Ik heb tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen. Gezien de termijn van veertien dagen reeds verstreken is, verzoek ik u vriendelijk doch dringend om het verschuldigde bedrag van €92,- vandaag nog over te maken naar mijn rekeningnummer. Daarnaast verwacht ik dat de wettelijke rente wordt bijgerekend vanaf het moment dat de betalingstermijn is verstreken. Indien het bedrag vandaag niet op mijn rekening wordt bijgeschreven, zie ik mij genoodzaakt om een schadevergoeding te eisen voor de geleden schade door uw nalatigheid. Bovendien overweeg ik aangifte te doen van diefstal. Het is teleurstellend en frustrerend dat, ondanks herhaalde verzoeken en bijna een maand wachten, de betaling nog steeds niet is voldaan. Ik ben zeer ontevreden over de wijze waarop deze kwestie is afgehandeld en de reacties die ik van uw kant heb ontvangen. Met vriendelijke groet, Reza Ahmadi 12-08-2024 11:05 Reza Ahmadi ================= Beste Rico, Is jullie administratieafdeling ergens op de planeet Mars? Want dit is niet normaal meer, 1 maand lang om een bedrag van mijn wallet terugstorten op mijn bankrekening! Hoe lang moet nog duren voordat je een reactie geeft op deze ticket? Ben benieuwd op je reactie, Met ontevreden groeten, Reza Ahmadi Marktbazar.com 14-08-2024 12:48 Reza Ahmadi ======================= Hi Reza, Wij hebben eindelijk de boosdoener gevonden. Bij de aanvraag van het terugboeken heb je geen rekeningnummer meegegeven maar een mailadres waardoor het systeem aangaf, ook bij de betaalprovider, dat de betaling uitgevoerd was. Om te zorgen dat het nu wel verwerkt kan worden ontvang ik graag het gewenste rekeningnummer waar op wij het bedrag mogen terug storten. Deze vullen wij dan handmatig voor je in. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Rico 15-08-2024 08:54 Rico Vimexx ===================== Beste Rico, Dit bericht bevestigt opnieuw dat de inhoud van mijn berichten niet wordt gelezen. Ten eerste heb ik wel degelijk mijn creditcardnummer ingevuld, ten tweede kunnen jullie ook zien waar het geld vandaan is gekomen, aangezien ik met mijn N26 heb betaald via iDEAL en Mollie.com. Wat mij nog meer teleurstelt, is dat als je een beetje naar boven had gescrold, je mijn bericht van 01-08-2024 16:39 zou hebben gelezen, waarin ik mijn N26 bankrekeningnummer nogmaals heb vermeld. Zoveel weken later kom je met een excuus alsof het probleem bij mij lag en negeer je al die berichten van de afgelopen 4 weken. Je negeert ook de schadevergoeding en de rente die jullie mij verschuldigd zijn, zoals ik heb aangegeven in mijn bericht van 12-08-2024 11:05. Ik verwacht morgen het bedrag plus schadevergoeding en wettelijke rente op mijn opgegeven N26 bankrekening. Met ontevreden groeten, Reza Ahmadi 15-08-2024 15:38 Reza Ahmadi ========== Beste Reza, Kleine correctie van mijn kant, wij hebben niet de mogelijkheid om jouw rekeningnummer zelf in te voeren, puur ter controle. Onze administratie vraagt dan ook of jij de terugboeking opnieuw kan aanvragen met het juiste rekeningnummer (DE86 1001 1001 2625 5762 24). Kun je mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan blijf ik er boven op zitten om te zorgen dat het verwerkt zal worden. Met vriendelijke groet, Rico 16-08-2024 08:18Ricovimexx ================= Beste Rico, Ik ben de afgelopen weken nauw betrokken geweest en heb talloze berichten heen en weer gestuurd. Steeds ga je niet inhoudelijk op mijn bericht, maar de antwoorden wijken steeds af van mijn bezwaren! Nu, een maand later, zijn we nog steeds bij het begin, en het geld staat terug in mijn portemonnee. Ik wil dit spel niet langer meespelen. Met "jullie" bedoel ik jou en de administratie. Jullie hebben mijn bankrekeninggegevens, die ik al eerder heb genoemd en ook via stortingsinformatie heb verstrekt. Ik wil niet opnieuw geld uit mijn portemonnee laten verdwijnen voor weken. Het is nu weer vrijdag, en jullie rekenen met werkdagen, waarbij weekenden steeds worden weggerekend. Als klap op de vuurpijl heb je nog niets gezegd over de schadevergoeding en de wettelijke rente waarop ik recht heb. Graag zie ik de vergoeding en de wettelijke rente eerst op mijn portemonnee gestort worden. Daarna kan jullie administratieafdeling, die blijkbaar weinig verstand heeft van zaken, het totale bedrag naar mijn N26-bankrekening overmaken, zoals je laatst in je bericht hebt genoemd. Je denkt misschien dat je met een onwetend persoon praat, maar ik ben juist goed op de hoogte van de interne bedrijfsvoering. Ik verwacht volgende week mijn €92,- plus de schadevergoeding en wettelijke rente op mijn N26-rekening te zien verschijnen. Met ontevreden groeten, Reza Ahmadi 16-08-2024 09:15 Reza Ahmadi ================= Beste Reza, Nogmaals, ik begrijp heel erg je zorgen en vind het ook een hele vervelende situatie. Helaas blijkt echt dat er geen geldig rekeningnummer was meegegeven waardoor de terugboeking niet verwerkt kon worden. Om het aan te tonen heb ik gevraagd om een screenshot hier van, deze is te bekijken op: https://media.zxcs.nl/i/8kNZyYfj. Ik wil je dan ook opnieuw vragen om de terugbetaling opnieuw te starten vanuit jouw account, als je mij dan een seintje geeft loop ik gelijk naar de administratie en ga ik er voor zorgen dat deze zo snel mogelijk verwerkt kan worden. Ik ontvang dan ook graag het seintje! Met vriendelijke groet, Rico 16-08-2024 11:08Ricovimexx ======================== Beste Rico, Daar gaan we weer. Ik zie geen screenshot en weet zeker dat ik mijn banknummer althans creditcardnummer heb vermeld, niet mijn IBAN. En ook, hoe komt het dat als IBAN zo belangrijk is, je überhaupt het formulier kunt verzenden voordat alle gevraagde velden naar behoren zijn ingevuld?!! Het moet toch een beveiliging zijn om te voorkomen dat de bankgegevens leeg kunnen zijn!? Ook zie ik de wettelijke rente en schadevergoeding niet in mijn wallet. Jij hebt net aangegeven dat je naar de administratieafdeling kunt lopen, en dan vraag ik mij af waarom we deze onzinberichten al wekenlang hebben, en waarom je niet eerder even daar kon lopen en zien dat ik geen bankgegevens heb doorgegeven? Kijk, Rico, hier is een bericht van jou, gedateerd op 06-08-2024 om 08:05 uur: "Beste Reza, Gezien de periode waarover wij spreken, is nu geruime tijd verstreken. Ik heb jouw ticket geëscaleerd en we hebben een onderzoek gestart. Het bedrag had namelijk al geruime tijd op jouw rekening moeten staan. Zodra wij meer weten, hoor je dat meteen van ons! Met vriendelijke groet, Rico 06-08-2024 08:05" Was dat niet zoiets als: “Laat mij even naar de administratie lopen en polshoogte nemen”? Heeft de administratie in de afgelopen twee weken geen bericht naar jou kunnen sturen dat de bankgegevens niet zijn ingevuld? Moet ik doorgaan met de onzin die ik steeds terugkrijg? Je graaft jezelf dieper in de problemen met elke reactie. Denk eerst na voordat je mij iets probeert wijs te maken. Geef toe dat je fout was, dat het beter gecommuniceerd had kunnen worden, en zeg sorry. Pas het bedrag in mijn wallet aan, zodat we verder kunnen. Nog steeds met ontevreden groeten, Reza Ahmadi =================== 16-08-2024 12:54 Reza Ahmadi is alles wat ik zie vis jouw link. Schermafbeelding-2024-08-16-125648.jpg 16-08-2024 12:57 Reza Ahmadi ============== Beste Reza, Zoals te zien in de screenshot, jouw screenshot toont dit ook; is er een mailadres ingevoerd bij het bankrekeningnummer: monaco@marktbazar.com. Ik wil je dan ook nogmaals vragen om het verzoek tot terugbetaling opnieuw uit te voeren met het gewenste rekeningnummer. Wij kunnen niet namens jou een terugverzoek starten en moet echt door jou aangevraagd worden. Mocht je besluiten om de terugbetaling niet in te schieten dan kunnen wij hier in niets meer voor jou betekenen, je dient het verzoek eenmaal zelf in te schieten. Met vriendelijke groet, Rico 16-08-2024 13:46Ricovimexx ======================= Geachte Rico, Met toenemende frustratie richt ik mij tot u, aangezien mijn eerdere communicatie niet tot de gewenste actie heeft geleid. Ik voel me genoodzaakt om mijn ongenoegen formeel kenbaar te maken bij de ombudsman en de geschillencommissie, waarbij ik alle correspondentie zal overleggen. Bovendien overweeg ik mijn ervaringen te delen op Trustpilot en andere reviewplatforms, evenals sociale media. Het ontgaat mij waarom mijn berichten, inclusief klachten en verwachtingen, na een maand van aanhoudende communicatie nog steeds niet volledig worden erkend. Uw aanhoudende ontwijking en onderwerpveranderingen hebben mijn geduld op de proef gesteld. Ik eis nu dat de terugbetaling wordt geïnitieerd, inclusief de wettelijk verschuldigde rente na de onnodige vertraging van veertien dagen, en een schadevergoeding voor het langdurig aanhouden van deze kwestie. Mijn vertrouwen in uw bekwaamheid als klachtenbehandelaar is ernstig geschaad, gezien het gebrek aan aandacht voor de inhoud van mijn berichten. Het is duidelijk dat er geen vooruitgang wordt geboekt in de oplossing van mijn probleem, dat al drie weken geleden verholpen had kunnen zijn. Ik stel voor dat u mij direct in contact brengt met de administratieafdeling, zodat ik zelf de zaken kan afhandelen. Het is teleurstellend dat zelfs zij niet in staat lijken te zijn om een eenvoudige transactie naar een reeds bekende bankrekening uit te voeren, ondanks herhaalde instructies. Ik wacht, wellicht tegen beter weten in, op een constructieve reactie van uw kant. Laat het mij alstublieft weten als er enig deel van dit bericht is dat u niet begrijpt. Met vriendelijke groet, Reza Ahmadi ========================= Beste Reza, Kun je het IBAN nummer invoeren zonder een spaties en controleer ook goed of er geen afsluitende spatie verstopt zit. Omdat jouw account beveiligd is met een wachtwoord kunnen wij zonder het wachtwoord de handeling niet uitvoeren, ik had het graag handmatig voor je doorgevoerd, echter hebben wij deze permissies niet en mogen wij deze handeling dan ook niet verrichten. Hopelijk kun je dat dan ook begrijpen. Met vriendelijke groet, Rico 19-08-2024 09:02Ricovimexx ======================== Beste Rico, Herhaaldelijk heb ik vastgesteld dat mijn berichten niet beantwoord worden en dat er geen actie ondernomen wordt betreffende de wettelijke rente en schadevergoeding in mijn wallet. Ik heb wederom een terugboeking vanuit mijn wallet geïnitieerd, aangezien er meer dan een maand verstreken is. Ik ben van plan deze correspondentie te delen met de ombudsman en op sociale media, omdat ik na een maand van heen-en-weer berichten ernstige frustratie heb ervaren door de ondoordachte en onprofessionele reacties van uw kant. Naar mijn mening zou u niet de positie moeten bekleden om klachten af te handelen. Ik zal juridische stappen ondernemen om uw bedrijf te verplichten de schadevergoeding en de wettelijke rente alsnog over te maken. Gezien deze situatie en andere voorvallen, ben ik van plan mijn account op te zeggen en over te stappen naar een andere provider die betere telefonische ondersteuning biedt. Met ontevreden groeten, Reza Ahmadi 19-08-2024 10:20 Reza Ahmadi ====================== Beste Rico, Deja vu, na 32 dagen zijn we weer terug bij af. Zou je naar de administratieafdeling kunnen gaan en ervoor zorgen dat alles nu wel sneller verloopt? Je hebt niet eens gereageerd op dit ticket en de administratie heeft het geld alweer van mijn wallet afgeschreven zonder dat er vooruitgang zichtbaar is. Het is ronduit triest en belachelijk hoe jullie omgaan met een overboeking. Heb je de wettelijke rente en de schadevergoeding niet vergeten? Met ontevreden groeten, Reza Ahmadi ============ Beste Reza, De administratie heeft mij laten weten de overboeking te hebben verwerkt en daarmee zeer spoedig op jouw rekening zal staan. Met vriendelijke groet, Rico
vrijdag 23 augustus 2024
Reza Ahmadi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Klantenservice via chat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een uitstekende helpdesk met vakbekwame mensen en altijd snel en behulpzaam. Het is heel fijn dat er zulke technische hulp is bij het hostingpakket.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Iris! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! :-)
donderdag 22 augustus 2024
Iris Bezuijen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Top support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een probleem met Wordpress foutmelding en binnen 2 minuten was het weer opgelost. Super service
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Marja! Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je probleem met WordPress zo snel is opgelost. Als je in de toekomst nog hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten zodat wij je hiermee verder kunnen helpen!
woensdag 21 augustus 2024
Marja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host enkel domeinen bij Vimexx (veruit de goedkoopste), dus over webhosting kan ik niets zeggen. Wat ik wel weet: ze hebben de beste helpdesk die ik ooit heb meegemaakt. Snelle reactie, vriendelijk en beleefd, maar bovenal deskundig en accuraat. Bedankt Tim!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! We zijn blij te lezen dat je tevreden bent met onze helpdesk, zelfs als je alleen domeinen bij ons beheert. We zullen je complimenten zeker doorgeven aan Tim en het team. Als je ooit vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten zodat wij je hiermee verder kunnen helpen!
dinsdag 20 augustus 2024
Jurrie Eilers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Betrouwbare hosting partij met hele goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al vele jaren een tevreden klant bij Vimexx. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en de ondersteuning is één woord top!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Jo! Bedankt voor je positieve review! We zijn blij te lezen dat je al vele jaren tevreden bent met ons. Mocht vragen of tips hebben, voel je altijd vrij contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar!
woensdag 14 augustus 2024
Jo Wo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Een kwalitatief goede host
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al vele jaren een blije klant bij Vimexx. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en de ondersteuning is prima, ook voor de minder technische onder ons. Ga zo door! Ik lees dat veel mensen negatief zijn over de nieuwe vorm van abonnementsverlenging. Hoewel ik moet toegeven dat dit inderdaad verwarrender is dan wat het vroeger was, komt het gewoon neer op goed de lettertjes lezen en heb ik hier zowel zakelijk als privé nooit problemen meegehad. Wat ik tot slot nog wel mee zou willen geven als advies is het weer mogelijk maken van eenvoudige CDN configuratie via DirectAdmin, wat vroeger mogelijk was, maar nu al langere tijd (meerdere jaren) onbeschikbaar is. Ik herinner me dat deze functie op dit moment weer in beta is... Ik ben benieuwd, ik zie het graag snel terug!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Jort! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en onze support. We waarderen ook je input over de abonnementsvorm. We begrijpen dat de veranderingen verwarrend kunnen zijn. Wij blijven werken aan het verbeteren hiervan. Voel je vrij hier feedback of tips over te delen met ons! Wat betreft de CDN optie: We zijn ons ervan bewust dat deze functie momenteel niet beschikbaar is en we waarderen je geduld hierin. Er zijn hierin enkele alternatieve die wij kunnen aanbieden. Je kunt hiervoor eventueel contact opnemen met ons zodat wij je hiermee kunnen helpen! Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons gerust weten! We helpen je altijd graag hiermee verder!
maandag 12 augustus 2024
Jort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Geweldige service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super service
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Tim! Bedankt voor je positieve review!
donderdag 25 juli 2024
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Teleurstellende firma met dito voorwaarden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De firma Vimexx faalt op gruwelijke wijze waarop verlengingen plaats vinden gevoelsmatig is dit pure oplichting en dus een goede reden alles te verhuizen. Nederlandse domein-boeren verschuilen zich achter afwijkende voorwaarden zoals 45 dagen vooraf i.p.v. 30 dagen waarop je ongewild een leuke factuur krijgt. Nooit meer Vimexx want je kunt ook niets met hun afspreken. Jammer Vimexx, jullie leken kort de enige goede nog in Nederland maar helaas idem dito als de rest. Daarom gaat hier alles kapot.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Dennis, bedankt voor de genomen tijd om je ervaring te delen. Wij hebben je ticket gevonden en je hierin verder support gegeven. Het probleem hebben wij dan ook samen opgelost. Mocht je nog vragen hebben hierover, vernemen we dit natuurlijk graag. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
maandag 22 juli 2024
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vreselijke organisatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dwingen je om betalingen te doen en paketten te bestellen die je helemaal niet wil
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Danny! Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons, wat jammer om te zien dat deze niet positief is. Ik kan helaas op enkel je voornaam Danny niet het juiste klantenaccount vinden. Is het mogelijk om contact met ons op te nemen n.a.v. deze review? Dan kijken wij graag met je mee naar een eventuele oplossing!
woensdag 3 juli 2024
Danny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een reseller pakket. Helaas is de host tevens een goede vriend van mij, waar ik mijn websites eerder had, plotseling komen te overlijden. Bij hem kon ik altijd terecht met al mijn vragen. Wat nu? Aan wie kan ik hulp vragen? Toen kwam ik via via terecht bij VIMEXX. Mijn vriend kunnen ze niet vervangen, maar jemig wat ben ik blij met hun deskundigheid en service! Meteen krijg je hulp en uitleg. En dat in je eigen taal. Dat laatste is vaak nog wel een dingetje bij hosts. Ik ben dus zeer tevreden, dus wat mij betreft 5 sterren! Groetjes Renata Gravendijk 1place4ads.nl
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Renata! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! Wat fijn om te lezen dat je naar alle tevredenheid en deskundigheid bent geholpen op diverse vlakken, zeker gezien het gevoelige onderwerp. Laat het gerust weten als er nog vragen zijn of iets onduidelijk is. We helpen je hier graag mee verder zodat je je geen zorgen hoeft te maken over je producten bij ons :-) Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
dinsdag 2 juli 2024
Renata Gravendijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
upgraden pakket en verhuizen van domeinnamen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had 2 pakketten met wordpress websites. Ik wilde graag een reseller pakket, maar had geen idee van hoe of wat. De medewerkers hebben advies gegeven, en hebben ook nog de domeinnamen van alle 2 pakketten verhuist naar dit Reseller pakket. Ik ben soms nog steeds zoekende waar iets staat. Ik het forum staan uitgebreide handleidingen. Maar als ik er niet uitkomt kan ik alsnog een bericht sturen via chat of ticket. Ik krijg dan EN de link naar de handleiding en een korte uitleg. Bij een probleem (zoals ik vandaag ook had) denken zij mee en bieden een oplossing. En het contact liep vandaag ook heel snel! Dat was ook heel fijn. De medewerkers zijn geduldig en vriendelijk. Ik ben al jaren klant bij hun. En ik stuur ook andere mensen naar dit bedrijf. In het kort: top bedrijf!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Miranda! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! Wat fijn dat onze medewerkers je naar alle tevredenheid hebben geholpen met het aanbieden van advies, en het meedenken in oplossingen. Voel je altijd vrij vragen te stellen, zodat wij kunnen meedenken met je! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
donderdag 27 juni 2024
miranda baars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Site snelheid opgelost!!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn site was heel traag en de afbeedlingen werden niet geladen. Zonder het gevraagd te hebben heeft een medewerker (Arnoud) voorgesteld het probleem van de snelheid op te lossen. Van 20 sec laadtijd naar 1 seconde! Dat noem ik nu nog eens service! Dank je wel!!!!!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Claudia! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! Wat fijn dat onze collega Arnoud je vlot en naar tevredenheid heeft kunnen helpen met het tonen van je afbeeldingen op je site , én deze sneller gemaakt heeft. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een zonnige dag toe!
maandag 24 juni 2024
claudia kuyken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede webhosting. Ik heb zelf een domein met basic pakket dat voor een goedkope prijs gewoon doet wat het moet doen. Wanneer er toch iets niet werkt is er ook goede support en lossen ze het snel voor je op. Wel heb ik een keertje de bandbreedte opgemaakt (die toen nog maar 20GB/maand was) toen ik veel grote bestanden van meer dan 2GB op mijn site had staan. Als je veel grote bestanden hebt en geen downtime wil kun je misschien dus beter voor het plus-pakket kiezen, dat unlimited bandbreedte heeft. Al zul je nu de bandbreedte van het basic pakket 100GB is wel je best moeten doen om er overheen te gaan 😁 Al met al biedt Vimexx voor een goede prijs goede webhosting. Top!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Jona! Bedankt voor de genomen tijd om uitgebreid je positieve ervaring te delen. Wat fijn dat je onze dienstverlening als prettig ervaart en je de support hierin ook als goed ervaart. Het Basic pakket heeft inderdaad al 100GB bandbreedte tot beschikking, wat relatief gezien vrij veel is! Het is een klein pakket die veel mogelijkheden biedt al vanaf €0,45 per maand voor het eerste jaar. Wanneer er mogelijkheden zijn voor verbeteringen, voel je altijd vrij deze met ons te delen. Wij kijken graag mee hiernaar! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
vrijdag 21 juni 2024
Jona
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
In mijn mening zijn ze goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
heb er een 30-tal domeinen en een reseller extreme pack lopen. Tarieven zijn zeer goed. Ze helpen je snel en correct, wanneer het druk is wacht je natuurlijk iets langer. Na enkele andere hosts geprobeerd te hebben blijf ik toch al enkele jaren bij hun, de service en het gemak zijn gewoon beter.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Weytjens! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wat leuk om te lezen dat je na enkele jaren bij ons te zitten, tot heden nog steeds tevreden bent! Hier worden wij blij van. Voel je altijd vrij om ons vragen te stellen, ook in geval van keuzes maken of sparren over gedachtes over je producten. We kijken graag met je mee!
vrijdag 21 juni 2024
Weytjens Bjorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Gewoon goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Netjes geholpen toen de wijzigingen niet verliepen zoals gepland. Kennisniveau is goed op orde bij deze jongens.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Rick! Bedankt voor je complimenten en je positieve review! Dit waarderen wij enorm! :-)
donderdag 6 juni 2024
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede Hoster, snelle reactie van klantenservice bij problemen met mijn site
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bedankt Sjoerd voor de snelle reactie en oplossing zodat mijn site weer in de lucht is!!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Marc! Bedankt voor je positieve review! :-)
dinsdag 28 mei 2024
Marc
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
fijne hosting partner met snelle reactie en hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
fijne hosting partner met snelle reactie en hulp
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Marcel! Bedankt voor je positieve review! :-)
vrijdag 24 mei 2024
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Beste hoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij gebruiken reseller en plus hosting pakketten plus we hebben over diverse accounts meer dan 500 domeinen in beheer wat betaalbaar is goed gaat
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Sanum! Bedankt voor je delen van je positieve ervaring bij ons!
woensdag 22 mei 2024
Sanum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijn persoonlijke ervaring met Vimexx
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top support! Ik loop wel eens tegen wat technische problemen aan, kan gebeuren. Gelukkig heeft Vimexx een fantastische support. Tim is één van de medewerkers die mij vaak te woord staat en de problemen voor mij weet op te lossen, wat belangrijk is, hij omschrijf wat er mis was, een volgende keer kan ik het zelf oplossen, hoop ik ;) Bedankt Tim. Ik adviseer Vimexx.nl aan wanneer je goedkope en goede hosting zoekt.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Rien! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wat fijn dat Tim je steeds goed te woord staat en jou de gewenste support kan bieden! Mocht je er alsnog niet uitkomen, ook na de uitleg, vraag hierover gerust door zodat wij je verder kunnen helpen :-) We helpen je namelijk hier graag mee verder!
dinsdag 21 mei 2024
Rien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik ben opgelicht door vimexx
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stelletje prutsers, dat is wat vimexx is. Ergste is ze leggen schaamteloos alles bij de klant neer. Omdat ik zelf geen verstand heb van dedicated server en hardware heb ik een derde bedrijf ingeschakeld om uit te zoeken waarom wij zoveel ellende hadden. Blijkt dat vimexx mij de goedkoopste dedicated server hebben aangesmeerd met een Intel E5620. Deze cpu kost online nog geen 5 euro. Omdat ik er geen verstand van had, nam ik aan dat het goed was. Ze hebben mij dus gewoon opgelicht voor bijna 300 euro per maand. Nu hebben wij bij een andere partij voor nog geen 90 euro een dikke dedicated server met Ryzen 9 cpu en onze webshop is minimaal 300% sneller en stabieler. Vimexx moet eigenlijk Naaimaxx heten.
zondag 12 mei 2024
Tezcan Aksoy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
Gewoon Troep
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een slechter bedrijf als dit bestaat gewoon niet. Managed Peperduur dedicated server en je ligt er gewoon om de haverklap uit. Waarom, omdat ze gewoon oud rommel gebruiken. Dus je betaald de hoofdprijs voor letterlijk troep. Er zijn genoeg partijen die 10x beter zijn als vimexx, iedergeval zal je niet zo stiekem worden besodemieterd als hier. Mijn factuur nr. 20243778454
vrijdag 3 mei 2024
Tezcan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Amateur gebruiker van Webhosting Plus
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2019 maak ik als hobbyist gebruik van Vimexx als webhosting partij. Ik heb met vallen en opstaan via WordPress een website gebouwd, waarin ik mijn diensten en kunsten als videograaf toelicht en waarbij ik mijn videoproducties voor een deel via deze website presenteer. Soms loop ik tegen (technische) problemen aan bij het vullen van mijn website, deels door onervarenheid of soms, zoals recentelijk, omdat er technisch iets wijzigt met updates. Elke keer is de helpdesk bereid en kundig, geduldig om mij met mijn probleem te helpen. Soms kost dat enkele dagen omdat je heen en weer aan het schrijven bent bij een ingediend ticket. Maar altijd wordt de uiteindelijke oplossing gevonden met hulp van de helpdeks medewerkers. Hulde aan de helpdesk!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Ron! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :-) Wat fijn dat elk probleem altijd tot heden naar alle tevredenheid en verwachting is opgelost. Het kan soms inderdaad enkele berichten duren voordat de aard van het probleem is gevonden en/of de oplossing dan ook verwerkt is. We proberen altijd zo snel mogelijk hierop te reageren en zo goed mogelijk een oplossing te vinden. Als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten. We kijken altijd graag mee!
vrijdag 3 mei 2024
Ron van den Bosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prutsers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijf weg bij Vimexx. Wij hebben een managed dedicated server van 300 p.m. en we hebben maar 1 middelmaat webshop draaien. Elke keer ligt onze webshop eruit. Blijkbaar delen ze ons resources met anderen. Ze zijn ook niet bereikbaar. Al de hele dag liggen we wederom eruit en je kan ze niet eens helpen. Ze hebben een nummer waar je naar kan bellen en krijg je voicemail dat je moet inspreken. Geen reactie, maak je ticket aan dat je dedicated server offline is, geen reactie. Wees verstandig blijf weg. Wij gaan ook volgende week weg bij vimexx. Troep. Klantnummer 159918
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Tezcan! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Wat vervelend om over deze problemen te lezen. We hebben al eerder reactie met je opgenomen en hopen dan ook dat je de mogelijkheid hebt om hierop te reageren. We willen je namelijk graag verder helpen!
zaterdag 27 april 2024
Tezcan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Een hobby, door een hobby van Micro Magic zeilen naar website bouwen en hosten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In december 2009 begon ik met de website mm-zeilen.nl ( mijn model zeilen) met als doel het radio grafisch bestuurbaar model zeilen te promoten. Met een klein beetje html kennis bouwde ik de éérste website gehost bij webruimtehosting.nl Later werd de hosting over genomen door Vimex. De website is gegroeid en bevat veel info over een leuke hobby. Voor het bouwen gebruik ik nu RocketCake en tot vandaag het pakket "medium" nu gewijzigd naar "Basic" Omdat deze website een persoonlijk initiatief en alléén informatief is moet ik om de kosten denken. Gelukkig denkt Vimexx mee zo kan ik de website nog lang online houden. Bedankt voor de medewerking en advies bij het omzetten.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Bert, bedankt voor het delen van je positieve ervaringen bij ons! Aangezien je sinds de overname al langere tijd bij ons zit, vinden wij het erg fijn terug te lezen dat je tot heden nog erg tevreden bent over onze service en producten :-) Je bent altijd vrij om contact met ons op te zoeken als je vragen hebt, we helpen je hier graag mee verder!
vrijdag 26 april 2024
Bert de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vimexx staat altijd voor je klaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen ik begon met ZZP'en ben ik via een Cursus Wordpress getipt om bij Vimexx een (reseller) pakket af te sluiten. Achteraf kan ik zeggen dat ik op dat moment nog zeer beperkte kennis had over het hosten van websites en wat hier allemaal bij komt kijken. Daardoor heb ik regelmatig een beroep gedaan om de klantenservice van Vimexx, hetzij via een ticket of de chatfunctie. De medewerkers van Vimexx hebben mij altijd zeer correct geholpen en hierdoor ben ik veel kennis rijker geworden. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en ben niet van plan om hier (ooit) weg te gaan. Ik heb inmiddels meerdere websites via Vimexx gehost. Als ik toch een minpunt moet geven had ik liever een hulplijn gezien waar je naar kunt bellen. Telefonisch kun je toch net iets beter en sneller uitleggen wat je probleem dan alles via een ticket of een chat systeem. Zeer positief over de prijs-kwaliteitsverhouding. Al met al een dikke aanrader!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Mitchell! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, en bedankt voor het meedenken waarin wij kunnen verbeteren! Voorheen hadden wij de mogelijkheid voor telefonische support. Helaas bleek dit uiteindelijk in de praktijk niet haalbaar te zijn om onze prijs/kwaliteit sterk te houden https://www.vimexx.nl/help/is-vimexx-per-telefoon-bereikbaar. We begrijpen dat het erg prettig is. Ik heb daarom alsnog je verbeterpunt intern gedeeld :-) Wie weet kan er wat mogelijk gemaakt worden in de toekomst. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
vrijdag 26 april 2024
Mitchell
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden reseller
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als reseller al sinds 2016 een tevreden klant van vimexx. Eigenlijk nooit problemen en als er iets is wat ik niet zelf kan oplossen dan kom ik er met de support afdeling uiteindelijk wel uit (niet altijd in 1 keer, maar problemen worden wel altijd opgelost).
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag s4s! Bedankt voor je positieve review! :-) Wat leuk dat je al zo lang een reseller bent bij ons, en met tevredenheid gebruik maakt hiervan! En fijn om te lezen dat de problemen die je soms hebt, wel altijd opgelost worden. Dat is het belangrijkste. Hoewel het niet altijd in 1x is opgelost, is dit wel ons streven uiteraard. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
woensdag 24 april 2024
s4s
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al enkele jaren klant bij Vimexx. Ik heb een aantal keren een beroep moeten doen op de service van Vimexx via een ticket en ben daar altijd goed en kundig geholpen. Erg tevreden!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Elina! Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen bij ons! :-)
woensdag 24 april 2024
Elina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bekwame helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We gebruiken bij Vimexx diverse hostingpakketen met tevredenheid. Er wordt vlot goede service verleend.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Galerie! Bedankt voor je positieve review! :-)
donderdag 18 april 2024
Galerie de Ploegh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden - Klant sinds 2018
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben reeds geruime tijd klant bij Vimexx en heb ondertussen tientallen domeinen en enkele hostingpakketten, van reseller tot performance hosting. De prijs/kwaliteit is prima in orde en ben dan ook nog steeds zeer tevreden. De klantendienst is zeer goed en wordt over het algemeen ook snel verdergeholpen. Wanneer nodig wordt er ook mee nagedacht over mogelijke oplossingen aangaanden specifieke situaties (bedankt Denise!). De prijsstijgingen voor domeinnamen in het afgelopen jaar vind ik persoonlijk wel jammer, alsook de manier waarop er ver op voorhand automatisch vernieuwd wordt. Hierdoor moet ik mijn klanten ook ver voor de vervaldatum opnieuw factureren, wat soms moeilijk is uit te leggen.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Tom! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Wij zijn blij om te lezen dat je erg tevreden bent over onze klantenservice! Het meedenken in oplossingen proberen wij inderdaad zoveel mogelijk te doen. Gezien je communicatie met Denise, zie ik dat de geboden oplossing op maat ook succesvol is geweest. Dat doet ons uiteraard ook veel plezier om dit te lezen! Mocht je vragen hebben over het verlengen, hoe dit misschien prettiger kan, voel je altijd vrij om hierover een ticket aan te maken. Wellicht kunnen we dit stukje ook oplossen voor je. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
dinsdag 16 april 2024
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastisch geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben meer dan goed geholpen door Tom van Vimexx die mij weer rustig kon laten ademhalen. Niemand bleek mijn probleem op te kunnen lossen, maar de klantenservice van Vimexx heeft dat wel voor elkaar gekregen. Ook hebben ze andere fouten gefixed op mijn website die ik niet in de gaten had. Ik ben onwijs tevreden! Dankjullie wel!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Agatha! Wat fijn om te lezen dat onze collega Tom je kon helpen met een lastig probleem! En dat wij ook konden helpen met het oplossen van andere fouten op je website :-) Hoewel we geen webbouwers zijn, kijken we altijd wel graag mee naar oplossingen hiervoor en helpen dan ook waar dit mogelijk is. Blij om te lezen dat dit naar alle tevredenheid is opgepakt! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
maandag 15 april 2024
Agatha
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren ben ik klant voor een vereniging en een stichting bij Vimexx. Recent ook weer even via een ticket contact gezocht en goed geholpen door de servicedesk.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Folbert! Bedankt voor je positieve review! :-)
zondag 14 april 2024
Folbert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al drie jaar een prima ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb bij Vimexx een Reseller Hosting pakket. De vrijheid die ik heb met de instellingen voor allerlei verschillende klanten is top. Ook krijg ik altijd vrij snel antwoord op mijn vragen van een gecommiteerde medewerker. Ben zwaar tevreden over hoe het staat en gaat. Regelmatig wordt ik benaderd om over te stappen, maar de prijs/kwaliteit verhouding van Vimexx is gewoon top! Ze kunnen ergens anders nieuwere servers beloven, maar daar wil ik niet drie keer zoveel voor betalen. Top Vimexx, draai zo door!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Dirk! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wij zijn blij om te lezen dat je met alle tevredenheid gebruik kunt maken van onze Reseller webhosting pakketten! En dat er bij vragen goed en professioneel gereageerd wordt. Laat het gerust weten als je vragen hebt of twijfels over iets, dan kijken we altijd graag met je mee! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
vrijdag 12 april 2024
Dirk de Louw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Labeltje " 30 dagen uitproberen en geld terug" gaat hier NIET OP,
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
30 dagen geld terug...gaat niet op.... dacht mooie webshop voor een voordelige prijs aangeschaft te hebben, niet wat ik ervan verwacht had, dus diezelfde dag nog verhoging gekocht...want ja ze vermelden " 30 dagen proberen, niet goed geld terug" ook hier niet wat ik ervan verwacht had, dus heb per direct alles opgezegd..... heb 1ste aankoop terug gekregen, maar de 2de afgesloten verhoging , tja daar kan ik naar fluiten.....ZEER SLECHT van Vimexx 👎🏻 en heel erg slecht klantvriendelijkheid, dus denk even goed na voordat je hier in zee gaat. Ik kan fluiten naar mijn 75,- 🤬
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Jolanda! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Wat jammer dat dit zo is gelopen. Wij zullen deze ervaring en feedback dan ook meenemen om onze service te verbeteren. Ik zie dat je kwestie inmiddels is opgelost en je op basis hiervan dan ook je review verwijderd zal worden door je :-) Wat fijn dat het toch is opgelost! Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. We kijken altijd graag met je mee.
woensdag 3 april 2024
Jolanda Janssen-Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer goede hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had per ongeluk automatische verlenging aanstaan, waardoor ik onverwachts een factuur ontving. Toch besloot Sjoerd van de klantenservice om deze uit coulance te laten vervallen. Ondanks dat het mijn eigen fout was, hoefde ik dus toch niet te betalen. Het bewijst dat klanttevredenheid op één staat bij Vimexx!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Wouter! Bedankt voor je positieve review! :-)
donderdag 28 maart 2024
Wouter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mailbox vergroten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goed en stap voor stap geholpen met het vergroten van mijn mailbox. Op zich een hele reis, maar nu weet ik gelijk de weg naar Admin, mocht ik nog meer willen aanpassen. Thanks Rodie
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Antoine! Bedankt voor je positieve review! Heel fijn om te lezen dat Rodie je zo goed heeft geholpen met deze aanpassing! Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, dan kijken we graag met je mee.
donderdag 28 maart 2024
Antoine Kroes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
SPF-, DKIM- & DMARC RECORDS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vimexx heeft ULTRA goed geholpen met de instellingen van de DNS records voor SPF, DMARC en DKIM. Dikke 5 uit 5 stereen voor deze toppers !!!!! *****
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Martin! Bedankt voor je zeer positieve review! :-) Super fijn om te lezen dat wij je zo goed hebben geholpen hiermee! Voel je altijd vrij ons te contacten bij vragen, we helpen je hier altijd graag mee verder.
woensdag 27 maart 2024
Martin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu ik mijn website opnieuw aan het opstarten ben, liep ik tegen wat uitdagingen aan. Ik snapte er echt helemaal niets meer van. Maar de klantenservice van Vimexx heeft me echt enorm geholpen! Super fijn hoe ze achter de schermen mee kunnen kijken naar de instellingen, die ik per ongeluk verkeerd had ingesteld. Ze reageren snel, vriendelijk en helpen goed. Soms met alleen informatie, andere keren ook door bijv instellingen te veranderen. Wel netjes nadat ze toestemming hadden gevraagd. Al met al heel prettig!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Esra! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We helpen graag waarhet mogelijk is en proberen anderen vaak ook de kans hierin te geven om zichzelf te ontwikkelen :-) Vandaar dat we niet altijd direct het oplossen, maar ook alleen de oplossing te delen. Fijn dat het probleem uiteindelijk goed is opgelost. Laat het gerust weten als je hier nog vragen over hebt, dan helpen wij je graag hiermee verder!
woensdag 27 maart 2024
Esra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan het niet anders beschrijven: het is echt een TOP team. Antwoorden zijn snel, oplossingen steeds accuraat en geen moeite is ooit te veel. De kwaliteit van service is van een ongekend hoog niveau en staat eigenlijk helemaal niet in verhouding met het absurd lage bedrag dat ik daarvoor betaal.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Petra, bedankt voor het delen van je zeer positieve ervaring! Wij proberen ons best te doen de prijzen laag te houden maar wel de best mogelijke support te geven. Heel fijn om te lezen dat je dit dan ook zo waardeert :-) Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
vrijdag 8 maart 2024
Petra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website offline, super geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ten eerste ben ik erg tevreden met mijn website pakket. Ik kan er meerdere website op plaatsen voor een schappelijke prijs. Toen mijn website onlangs offline was ben ik goed geholpen door de klantenservice en stond mijn website spoedig weer online
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Gemma! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! :-)
vrijdag 8 maart 2024
Gemma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top provider, excellent prices, top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I have 3 hosting packages with Vimexx (2 Webhosting Plus and 1 Webhosting Basic). I’ve been a customer since 2020, after 10 years with another provider. Vimexx pricing is excellent in comparison with other vendors. My first fear was that with such low prices and no telephone service desk, that their customer service might be lacking, but I have repeatedly found otherwise. I’ve always received prompt and helpful response from the helpdesk, even for my Webhosting basic package. I can’t recommend them highly enough.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Art! Thank you for sharing your very positive experience with us! :-) Glad to read our customer service is satisfactorily! If there is ever any live support necessary, you can always ask our live chat to look with you. If you ever have any doubt about something, no need to be hesitant. Feel free to reach out to us. I want to wish you a very good day! :-)
maandag 4 maart 2024
Art Olender
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tim van vimaxx was heel vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tim was echt een topgozer
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Kris! Bedankt voor je complimenten over onze collega Tim! Ik zal dit zeker met hem delen :-) En bedankt voor je positieve review! Wij waarderen dit enorm!
vrijdag 1 maart 2024
Kris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen verlengingsaankondiging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb veel domeinen bij partijen geregistreerd, maar Vimexx is de enige die niet automatisch een mail met een verlengingsaankondiging stuurt. Zonder dat je het in de gaten hebt betaal je dus alweer een jaar vooruit, terwijl je dat in sommige gevallen niet wil. Niet netjes.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Tom! Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Wat jammer om te lezen dat het niet naar tevredenheid is opgepakt. Ik zag vanuit deze ticket dat onze collega dit intern had besproken voor je, en voor jouw situatie een oplossing is geboden. Wij hopen dat het hiermee wel naar wens is opgelost! Als er vragen zijn hierover, schroom niet om ons te benaderen! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
vrijdag 1 maart 2024
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle reactie, snelle hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen positieve ervaringen vooral met de geboden hulp. Ik onderhoud 10 websites voor verschillende bedrijven, heb ze allemaal ondergebracht bij Vimexx.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Charles! Bedankt voor je positieve review! :-)
dinsdag 27 februari 2024
Charles
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al meer dan 40 uur offline!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren een pakket bij Vimexx en tot op heden geen enkel problemen. Nu kwam ik er vorige week achter dat mijn account bij hun geblokkeerd is, ik ging ervan uit dat dit een tijdelijk probleem van hun was. Wachtwoord resetten was nog steeds mogelijk. Maar sinds zondag 0:00 uur is mijn site en mail offline. Nu ruim 40 uur verder is er nog steeds geen oplossing. Mijn mail adres van het account is in ieder geval gewijzigd naar een mail die nog wel actief is. Maar mijn account blijft geblokkeerd. Ze bieden support in het weekend aan (tussen 12:00 en 17:00 uur). Hier moet je aangeven wat je probleem is, maar als de chat start komt deze informatie niet door bij de desbetreffende medewerkers waardoor je "domme" vragen van een medewerker krijgt. Uiteindelijk was de conclusie dat bij de chat de medewerkers niet de juiste bevoegdheid hebben om het probleem op te lossen. Ook via hun ticket systeem zijn ze niet in staat om het probleem op te lossen. Van zeer positief momenteel naar zwaar gefrustreerd/teleurgesteld!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Ferko! Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Wat jammer dat zo een situatie het beeld veranderd heeft, dat is natuurlijk niet fijn. Ik heb je ticket dan ook gevonden en ik zie dat het probleem inmiddels is opgelost. Het lijkt erop dat je account was geblokkeerd door teveel inlogpogingen. Het is inderdaad zo dat niet elke collega de permissies heeft om deze blokkade zomaar op te heffen. Het gaat immers om de veiligheid van je account. Wat ik ga doen, is deze ervaring delen bij ons intern om dit proces te laten verbeteren. Ik wil je daarom bedanken voor je eerlijkheid. Als er vragen zijn, voel je vrij dit verder in je openstaande ticket op te pakken. Mijn collega helpt je hiermee graag verder!
maandag 26 februari 2024
Ferko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfect geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op enig moment toonde mijn website de tekst 'Fout bij het maken van de databaseconnectie'. Bleek lastig op te lossen. Door deskundig en behulpzaam support en is de fout hersteld.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Hans! Heel fijn om te zien dat onze support je heeft kunnen helpen bij deze databaseconnectie fout, en deze dus inmiddels hersteld is! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring hiermee!
maandag 26 februari 2024
Hans uit Zwolle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ‘IT-analfabeet’ is goede en begrijpelijke ondersteuning van groot belang om lol te blijven houden in gebruik van websites. Vimexx levert mij steeds weer accurate en fijne hulp. Aanbevolen!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Pieter! Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen bij ons! Fijn om te zien dat je lol blijft houden met het beheren van je websites! :-) Dat doet ons veel plezier! Voel je altijd vrij je vragen te delen met ons, daar zitten wij immers ook voor!
maandag 26 februari 2024
Pieter Hendrikse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gewoon goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een dedicated server. Met veel Wordpress sites en domeinen. Wordt meestal snel en accuraat geholpen.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Ger! Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je vaak snel en accuraat wordt geholpen! Als er feedback is om onze dienstverlening te verbeteren, voel je altijd vrij deze met ons te delen zodat wij dit mee kunnen nemen in onze ontwikkelingen! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
donderdag 15 februari 2024
Ger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede partij voor je website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn websites staan al jaren bij Vimexx en ben nog steeds zeer tevreden. Weinig problemen en als er wel iets is wordt je snel genoeg geholpen. Soms moet je wel even doorvragen maar ze doen zeker hun best voor je🤭. Kan ze zeker aanraden, prijs kwaliteit is netjes.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Sylvia! Enorm bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :-)
woensdag 14 februari 2024
Sylvia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Vimexx? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Domeinnaam

.NL Domeinnaam

€ 3,89 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

1e jaar €0,89